Strefa Klienta - wprowadzenie
-
Klinika Weterynaryjna dr n. wet. Dariusz Niedzielski
- Strefa Klienta - wprowadzenie
- Nagłe i krytyczne przypadki
- Klienci indywidualni
- Dokumentacja do ubezpieczenia zwierzęcia
- Fundacje
- RODO
-
1
Szanowni Klienci,
w trosce o jak najwyższy poziom świadczonych przez nas usług weterynaryjnych oraz mając na względzie przede wszystkim zdrowie, bezpieczeństwo i życie naszych Pacjentów pragniemy Państwu przybliżyć zasady obowiązuje w naszej Klinice.
Poprzez systematyczne ulepszanie naszych procedur, staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów łącząc je jednocześnie z wymaganiami jakie stawia przed nami status Kliniki Weterynaryjnej działającej w trybie 24 godzinnym.
Jesteśmy po to, by leczyć zwierzęta i minimalizować ich stres w związku z chorobą jak również po to, by wskazać ich właścicielom właściwy sposób opieki nad zwierzęciem w okresie leczenia i rekonwalescencji, wesprzeć ich psychicznie w trudnym dla nich okresie i sprawić, by nam ufali i u nas szukali wsparcia i pomocy w razie kolejnego zdarzenia.
Czym wyróżnia się Klinika Weterynaryjna?
Zgodnie z ustawą w Polsce wyróżniamy pięć rodzajów zakładów leczniczo-weterynaryjnych:
1. Gabinety weterynaryjne.
2. Przychodnia weterynaryjna.
3. Lecznica weterynaryjna.
4. Klinika weterynaryjna.
5. Weterynaryjne laboratorium diagnostyczne.
Zgodnie z ustawą Klinika musi spełniać szereg wymogów, które mogą wpływać także bezpośrednio na przebieg wizyty i różnić się nieco od Państwa dotychczasowych doświadczeń w kontaktach lekarzami weterynarii.
Klinika działając w trybie 24 godzinnym zapewnia nieprzerwaną opiekę zwierzętom przebywającym szpitalu, a także całodobowo przyjmuje wizyty bieżące. Zatrudniając liczny zespół specjalistów nie zawsze możecie liczyć Państwo na obecność tego samego lekarza. Dlatego też zachęcamy Państwa do umawiania się do konkretnych lekarzy zgodnie z grafikiem prowadzonym przez recepcję Kliniki.
Jedna Klinika - różne dyżury
W pracy naszej Kliniki wyróżniamy trzy rodzaje dyżurów:
• dzienny od 8:00 do 20:00,
• nocny 20:00 do 8:00, w tych godzinach stawka nocna jest 100 % większa.
• weekendowy (świąteczny).
Podczas dyżuru dziennego możecie Państwo liczyć na pełną ofertę Kliniki. Jednak na dyżurach nocnych jedynie nagłe przypadki wymagające ratowania życia poddawane są niezbędnej diagnostyce.
Pracownia Diagnostyki Obrazowej działające w Klinice przyjmuje pacjentów na badania po uprzednim umówieniu (z wyjątkiem nagłych przypadków) jedynie podczas dyżuru dziennego od poniedziałku do piątku.
UWAGA!
CENA USŁUG W GODZINACH OD 20:00 DO 8:00 WZRASTA O 100%.
SZCZEGÓŁOWY CENNIK UDOSTĘPNIA LEKARZ WETERYNARII LUB RECEPCJA KLINIKI
Skontaktuj się z nami
Klinika Weterynaryjna
dr n. wet. Dariusz Niedzielski
ul. B. Krzywoustego 105/22
51-166 Wrocław
tel. 71 700 04 73
e-mail: lp.atokiaspakinilkajcpecer
Pracujemy 24 h / 7 dni w tygodniu